Thursday, May 31, 2012

رســـاله لسه جايه حـاااالآ من السمــا من يســــوع لارض مصــر

رســـاله لسه جايه حـاااالآ من السمــا من يســــوع لارض مصــر

+
++
+++
++++
+++++
++++++
++++++++
++++++
+++++
+++
++
+


ولادي و بنـاتي ليـه شــايفكم قلقــانين بـامــور كتيره بالرياسه و ميــــن

هيمسك بلدنا مصر ومين هيسيبها ..... مالكم هو مين اللي بينظــم

حركة الكون ده كله بدون غلطه واحده ...... هو مين اللي مش بيخلــي

شعره واحده تقع الا بعلمي ....... مين اللي كل الملوك بتخضعله وكـل الكواكب

والشمس والقمر ميعرفوش يتحركوا حركه واحده الا بأمره ......

مش انا ......... طب ليه قلقانين .. لما الكتير اللي في نظركم كتير انــا

بقدر عليه .... ليه خايفين علي الحاجات البسيطه دي ... متقلقــوش

مصر بتاعتي مصر هيتبني فيها كنيسة والرئيس اللــي جي هيكـــــون

بيكمل الخطه بتاعتي دي ..... انا مش عاوزكم تفكروا وتحتاروا في مين

هو اللي هيكون رئيس .... اللي عاوزكم تفكروا فيه هو سلامكم .... انا

هدي قوه لكل حد يطلب من كل قلبه انه يعيش في سلام مهما كانـت ظروف بلدكم ..

بلدكم هي بلدي وشعبكم هو شعبي ..... وكل شخـص

فيه بإسمه انا عارفه ....... متخافوش من اللي جي لكن صلوا عشـان متقعوش في

تجربه ..... دي رسالتي ليكم .... إستنوني مجيئي قـريب اوووووووي ........ انا بحبكم


اوووي وبحبك انت ياللي بتقرا الرسـاله دي

دلوقت .... خلي بالك من خلاصك .... ابــــوكـــم الحبيــــب يســـــــــوع




from †† ارثوذكس ††




ifttt puts the internet to work for you. via task 398879

0 التعليقات: